Isus, la timpul prezent

isus-la-timpul-prezent

Isus, la timpul prezent: afirmațiile „Eu sunt” ale lui Cristos – Warren W. Wiersbe, Societatea Biblică din România, Oradea, 2013, 172 p.

“Nici un lider, nici un autor, nicio organizație și nici un set de discipline spirituale nu pot face pentru noi ceea ce doar Isus poate face, dacă Îi permitem. Chiar și cartea pe care o citești în acest moment nu poate decât să-ți arate calea înspre Isus. Adevărul divin devine viață dinamică doar în momentul în care ne predăm, prin credință, viața lui Isus și-L urmăm. Dacă fondatorii filosofiilor lumii și ai sistemelor religioase ar trăi astăzi, nu ar putea spune decât: “Eu am fost”. Acum ei sunt morți și nu te pot ajuta în nici un fel. Isus nu spune: “Eu am fost”. El este viu și spune: “EU SUNT”. El ne poate împlini nevoile astăzi. El este viu chiar în clipa aceasta și ne oferă o viață spirituală satisfăcătoare la timpul prezent. “Isus Cristos este același ieri și azi, și în veci” (Ev. 13:8). Istoria, realitatea prezentă și siguranța viitoare sunt unite împreună astăzi în Isus Cristos, marele EU SUNT.

Afirmațiile EU SUNT relatate de Scriptură dezvăluie profunzimea vieții creștine și modul în care copiii lui Dumnezeu pot experimenta această profunzime, dacă trăiesc zilnic cu Isus la timpul prezent.”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

